[Gelistirici] spice, celt, sanallastirma

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
8 Mar 2011 Sal 09:03:37 EET

2011/3/8 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  Ufak bir not spice sadece 64bit de kullanılıyor, bunun için
> qemu paketinde bağımlılık vs. bir miktar iş gerektiriyor.

Evet dogru.

>  Depoya alınırsa qemu da açarım, ama spice ailesini güncel tutmak
> şartıyla :)

Tutarim :)

Ben testlere basliyorum bu hafta kendi sistemimde. Spice ile ilgili
sayfalarda qcairo ve qpixmap gibi normal cairo ve pixmap gibi paketlerden
biraz farkli paketlerden bahsediliyor. Ama benim sistemde bunlar olmadan
guzelce derlendi, sadece celt051 sorun cikardi.

Bir de qemu spice ile calistirildiginda vgabios-qxl.bin dosyasini bulamiyor,
onu vgabios'a sembolik link yaptim. Bu paket bagimliliklari ve vgabios
konusunu test etmem lazim.

Saglikli calismasi icin Qemu'yu da 0.14'e guncellemek gerekebilir sanki.

Emre