[Gelistirici] spice, celt, sanallastirma

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
7 Mar 2011 Pzt 23:19:57 EET

2011/3/7 Mete Alpaslan <mete at pardus.org.tr>

> 07 Mart 2011 Pazartesi günü (saat 17:16:25) Erdem Bayer şunları yazmıştı:

> Mumble paketi 0.7 ve 0.11 ile iki ayrı bundled celt desteği var ama 0.5.1
> serisi için yok görebildiğim kadarıyla.
>
> Spice için ayrı paket yapmak, ya da kirli bir şekilde celt sürümünü aşağıya
> çekmek mumble içersindeki celt bundled şekilde kullanmak çözüm olabilir ama
> birçok dağıtım celt 0.7.1 ve üstünü tercih etmiş.

Ubuntu'ya da baktim orda da depoya girememis bu celt051. Belki de spice
simdilik playground'da durmali tam pisene kadar. Tabii ki gonul celt051'i de
depoya alabilmemizi, spice'i da alabilmemizi ve qemu'yu da spice'li
derleyebilmemizi, kullanicilarin spice'li sanal makine kullanabilmelerini
ister, orasi ayri :)

Bu arada celt051 derlenince kendi halinde kutuphane atmis /usr/lib'e, yani
baska bir celt'le de yanyana yasayabilir gibi duruyor, ancak guvenlik
guncellemeleri nasil etkilenir bilemiyorum.

/usr/lib/libcelt051.so -> libcelt051.so.0.0.0
/usr/lib/libcelt051.so.0 -> libcelt051.so.0.0.0
/usr/lib/libcelt051.so.0.0.0

--
Emre