[Gelistirici] spice, celt, sanallastirma

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
7 Mar 2011 Pzt 11:28:33 EET

Selam Gelistirici arkadaslar,

Pardus 2011 sanallastirma destegine spice da ekliyim diyorum. Ancak spice
client ve server celt'in 0.5.1 versiyonunda takili kalmis. Sebebi de
asagidaki linkte biraz anlatilmis.

http://www.mail-archive.com/debian-devel@lists.debian.org/msg287881.html

Bu durumda celt'in ust versiyonu olsa da spice bununla derlenmiyor, illa
0.5.1 istiyor:

checking for CELT051... no
configure: error: Package requirements (celt051 >= 0.5.1.1) were not met:

No package 'celt051' found

emre at kvmroot spice-0.8.0 $ pisi info celt
Installed package:
Name                : celt, version: 0.10.0, release: 1

Bu celtin celt051 diye 2. bir paketini playground'umda yaptim ve Ibrahim
hocamla da biraz konustuk. Ancak depoya girer mi giremez mi onu bir
tartisalim listede istedik.

Diğer dağıtımlara da baktım, hepsinde ayrıca celt051 diye paketlenmiş,
spice'i yamalayıp 0.10 ile derleyeni görmedim. Sanırım ABI/API falan filan
henuz freeze olmamış CELT'te, habire değişiyormuş, Spice'cılar da bu ne len
diyip 0.5.1'de freeze etmişler kafalarına göre :)

Nasi yapalim?

--
Emre