[Gelistirici] svn commit bugzilla

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
31 Oca 2011 Pzt 13:43:41 EET

31 Ocak 2011 Pazartesi günü (saat 11:45:03) Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  Bu db handler ı da kapatmıyor, hem cur hem de db handler ı düzgün bir
> şekilde kapatmamız lazım. Bir de posta atan perl satırındaki
> parametrelerle ilgili bir durum olabilir.

Veritabanına yazmada sorun yok, Bugzilla mail queue'daki epostaları
göndermekte de. "Başka bir sorun var, ama ne anlamadım." ™

Eren'in Bugs.py kullanmaya başladım. Veritabanını değiştirip, eposta betiğini
çalıştırmak yerine HTTP(S) POST ile Bugzilla'ya veri gönderiyor.