[Gelistirici] ACK Sayisi Hakkinda

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
31 Oca 2011 Pzt 12:06:55 EET

On Mon, 2011-01-31 at 11:56 +0200, Necdet Yücel wrote:

> Anlaşmayalım bence böyle bir şeyde. Bugzilla'da fazladan ack'ın yasak
> olmasını aklım almıyor benim.
+1

Adam gelmiş review etmiş (engelleyen bir kuralımız yok) hata bulmamış
(ne güzel işte, hatasız paket) bence de tamamdır demiş (arihe not
düşmüş)- günlerdir düşünüyorum, bunun kime ne zararı olduğunu
anlayamadım hala.

--
Görüşürüz,
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i
miserable because i listened to pop music ? - rob [nick hornby / hi fi]