[Gelistirici] 2 paket ile ilgili..

Server Acim server at acim.name.tr
30 Oca 2011 Paz 23:18:48 EET

On Sun, 30 Jan 2011 20:41:53 +0200
Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> wrote:

>  Server Hocam durumu kişisel almayın, şahsınıza özel "sakıncalı posta
> yollayabilir" şeklinde bir düşünce ya da uygulanmış bir yaptırım yok.
> Ancak bu listeye şu anda sadece geliştiricilerin yazmasına onay
> veriliyor. Dışarıdan gelen e-posta lardan da sadece yöneticilerin uygun
> gördükleri onaylanarak listeye düşüyor. Bu konuda kıstasımız Pardus'un
> gelişimi ile ilgili postalar, ancak bunun dışında çıkan konuların
> (yazıcım çalışmıyor gibi özel durumlar) bugzilla ya da kullanıcı
> listesinde konuşulmasını tercih ediyoruz.
>
> --
> [...]
Sevgili Onur,
Cevabın için teşekkür ederim.
Zaten sorduğum soruda da, bu adrese sadece "geliştirici"lerin mail gönderme sınırı olabileceğini tahmin ettiğimi belirttim.

Çok yoğun işleyen bir geliştirici listesi olduğunu biliyorum. Ben sadece Pardus 2009'da olup da, Pardus 2011'de olmayan bazı paketler dikkatimi çektiğinde, sizlerin içtenliğinizi bildiğim için doğrudan size gönderiyorum. Ve dikkate ederseniz, elimden geldiğinde e-postanın sonunu "sevgi" ve "saygı" göndererek bitiriyorum.

Ne kadar yoğun olduğunuzu biliyorum ve sizleri hem seviyorum hem de saygı duyuyorum.

Kolay gelsin.

Saygı ve sevgilerimle.

--
Server Acim