[Gelistirici] 2 paket ile ilgili..

Server Acim server at acim.name.tr
30 Oca 2011 Paz 08:39:01 EET

Değerli Geliştirici Dostlarım,
2009 paket deposunda olup da, 2011 paket deposunda bulamadığım 2 paket var. Bunlar:
-rst2pdf
-poedit.

Bu paketleri 2011 deposunda görebilecek miyiz?

Bir adet sorum var:
-"geliştirici" listesine göndermekte olduğum mailler önce "moderatör" onayından geçiyor ve sonra listeye gönderiliyor.
-Benim "geliştirici" listesine "sakıncalı" e-postalar gönderme olasılığım var da, acaba bu yüzden mi "moderatör onayı"na takılıyor.
-Yoksa, kural olarak bu listeye sadece "Pardus geliştiricisi" sıfatını taşıyan kişilere "moderatör onayı olmaksızın,doğrudan mail gönderme izni" verildiği için mi, benim gönderdiğim e-postalar önce moderatör onayından geçiyor.

Bu soruyu sadece "meraktan" soruyorum. Yoksa, şu anki durumun bence mahsuru yok. Çünkü, sonunda yolladığım e-posta listeye ulaşıyor.

Sevgi ve saygılarımla.

--
Server Acim
- Besteci