[Gelistirici] KDM için parmak izi ile giriş desteği

Metin Akdere metin at pardus.org.tr
30 Oca 2011 Paz 03:13:56 EET

30-01-2011 00:14 tarihinde, İnanç Yıldırgan yazdı:
> KDM için parmak izi ile giriş desteği sağlamak için yapılmış bir tez çalışması
> var ve sonuçları oldukça başarılı görünüyor. Ben baya bi uğraştım ama
> laptopdaki parmak izi okuyucusunu libfprint desteklemediği için çalışıp
> çalışmadığını kontrol edemedim. Bunu deneyip dağıtıma aktarmak mümkün müdür?
> Author: inanc
> Date: Sun Jan 30 02:28:12 2011
> New Revision: 111792
>
> Added:
>     playground/inanc/2011/libfprint/
>     playground/inanc/2011/libfprint/actions.py
>     playground/inanc/2011/libfprint/files/
> [...]

Son durum nedir bilmiyorum ama, pam face login ve parmak izi ile ilgili
paketlerle Beyza Ermiş oyun alanında ilgileniyordu [1].

[1] http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/beyza.ermis/ {libfprint,
pam-face-authentication, fingerprint, kdm-plugin-pam-face-authentication}

İyi çalışmalar.
--
Metin Akdere