[Gelistirici] timidity'i servis olarak calistirma hakkinda

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
28 Oca 2011 Cum 23:49:11 EET

27 Ocak 2011 23:05 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazdı:

>  Şu anda deneyemiyorum ama önümüzdeki hafta bir bakayım

Onur merhaba,

Bu durum üç paketi incelemeye almamı engellediği için sorunun nedenini
araştırmaya fazla zaman ayıramadan sorunu teknik olmayan yöntemlerle çözmek
zorunda kaldım. Ev dizinindeki tüm ayar dosyalarını silerek sistemi açtıktan
sonra sorunsuzca çalıştı timidity. Hatırladığım bir değişiklik yapmamıştım
bununla ilgili, buna ne neden oluyordu bilmiyorum. Alfa öncesi sürümlerden
beri kullanıyorum, kesin bir şeyler yapmışımdır.

İlgilendiğin için sağol,
Anıl.