[Gelistirici] playground/review/desktop/kde/addon/kio-afc - BUG:COMMENT:16546 kütüphane -> kitaplık

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
28 Oca 2011 Cum 23:00:47 EET

On Fri, 28 Jan 2011 22:51:14 +0200
İnanç Yıldırgan <inancyildirgan at gmail.com> wrote:

> Favori editör ile commit etme işi nasıl oluyor? Bunu bir örnekle
> açıklayabilir misin? Mesela ben vim kullanıyorum. İşim bitince de
> senin dediğin gibi "svn ci -m" komutunu kullanıyorum.

svn ci hede/hodo

dediğinde commit mesajı yazman için editör açılıyor, default'u nano,
SVN_EDITOR değişkenine ne atarsan o açılacak. Commit mesajını yazıp
çıktığında yazdıkların commit mesajı olarak listeye yansıyacak. Bu
sayede birden çok satır kullanarak commit mesajı yazabiliyoruz,
BUG:COMMENT leri de yazdıklarımız altına ekliyoruz.

--
Serdar Dalgıç <serdar at pardus.org.tr>