[Gelistirici] timidity'i servis olarak calistirma hakkinda

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
27 Oca 2011 Per 23:00:10 EET

27 Ocak 2011 22:10 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazdı:

>  Konsolda çalışıyorsa servis betiğinde bir sorun yok demektir, sorun
> oynatıcı araçlarda olmalı. Oynatıcı araçlarda midi aygıtı olarak
> timidity kullanmaya ayarladın mı ? Öntanımlı olarak donanımsal midi
> aygıtlarına ayarlı oluyorlar genelde.

Örneğin vmpk'de Düzen > Bağlantılar ekranından MIDI çıktı bağlantısı olarak

Midi Through:0
TiMidity:0
TiMidity:1
TiMidity:2
TiMidity:3

görünüyor, bu seçeneklerin hepsini tek tek MIDI'yi MIDI Çıktısı Üzerinden
Etkinleştir seçeneği açıkken ve kapalıyken deniyorum ama ses alamıyorum.

2009 üzerinde timidity üzerinden ses alabiliyordum, 2011'de ise şimdiye
kadar denememiştim ve şimdi de belirttiğim durum var.