[Gelistirici] Pardus ile ilgili dosyalar icin dosya bicimleri

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
26 Oca 2011 Çar 20:35:11 EET

26 Ocak 2011 19:41 tarihinde Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr> yazdı:

> Söylediğin şeyler anlaşılmadığında insanlara "okuduklarımı bir de üflemeyi
> deneyin ben öyle yapıyorum, olmadı üzülmeyin gidin specleri okuyun" ayarı
> çekmeni yersiz ve çocukca buldum.

Çünkü yersiz ve çocukça gerçekten de.

> Ben olsaydım, insanlara ayar vermek yerine,
> sakince tekrar açıklamayı denerdim.

Her ota sanattır demek istemiyorum ama susmak buna çok yakın bir şey ve
listedeki çoğu şeyi susarak izliyorum ben. Bunun yerine anladığım
anlamadığım her şeye atlasam bana şuradakine [1] benzer yaklaşılacaktır
çünkü. Wine hakkında tartışılıyor, araya girsem ne oldu Wine ya Angry Birds
oynayamıyorum desem. Neden 32 bit uygulamaları çalıştıramıyoruz biz desem,
bu hoş karşılanıp bana oturup biri anlatacak mı, yoksa beni ilgili
bağlantılara yönlendirecek mi biri. Denemedim ama ikincisi daha olası.

> Böyle yaparak, belirttiğin fikrin
> değerlendirilmesini engellemiş olup, tartışmayı pspec.xml'lere özgü dolphin
> özelleştirmeleri yerine 10^96 kere yaptığımız geliştiricilerin üsluplarına
> getireceksin.

Getirmeyeceğim ve sadece kendimle ilgili bir şeyden neden böyle bir
genelleme yapacağımı çıkardığını bilmiyorum. Değerlendirme değerlendirmeme
konusu da şöyle, yapılmayacak bir şey değil bahsettiğim, en doğru şekilde
nasıl yapılacağını, hangi pakete ilgili özelleştirmenin alınmasının en iyi
olacağını, bahsettiğim dosyalar dışında hangi dosyalar için de böyle bir şey
yapılabileceğini konuşmak için listeye atmıştım mesajı. Yoksa bahsettiğim üç
dosya için değişikliği üzerimdeki ilgili pakete ekleyebilirim. Yanlış olmaz
sanırım.

İnsanların bunu artniyetle yaptığını düşünmüyorum. Gökmen dışında herkes :)
> ,
> açıkca anlamadıklarını dile getirdi, ben ve İşbaran da tahmin yürüttük.
> Şimdi
> burdan, neden "bu adam bi kerede anlamaz, biz en iyisi hepimiz ayrı ayrı
> anlamadık diyelim" sonucunu çıkardın?

İnsanların bunu artniyetle yaptığını ben de düşünmüyorum. Gökmen en azından
espri yapmış. İsmi geçen kullanıcıya bence ayıp olsa da bunun dışında teknik
yönleriyle iyi sayılabilecek bir espri.

[1]
http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=diego+dur+allah%C4%B1n%C4%B1+seversen+zaten+ortal%C4%B1k+kar%C4%B1%C5%9F%C4%B1k