[Gelistirici] Pardus ile ilgili dosyalar icin dosya bicimleri

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
26 Oca 2011 Çar 20:31:57 EET

On Wed, 26 Jan 2011 20:06:54 +0200
Gökmen Göksel <gokmen at pardus.org.tr> wrote:

> 26 Ocak 2011 Çarşamba günü (saat 19:16:06) Anıl Özbek şunları yazmıştı:
> Selamlar,

> :)

> :)

> :)

Soytarı herif yeaa.. :p

Bu arada Anıl, hakikaten ilk okuduğumda yazdıklarını ben de
anlayamadım, ne yalan söyliyyim.. Alınmaya harcama enerjini, olabiliyor
hepimize bazen.

Sakin sakin açıklamak en iyisi, kimsenin art niyetle bir şey yazdığını
da düşünmüyorum. (Gökmen hariç :p onun da kedi canını.. :) )

--
Serdar Dalgıç <serdar at pardus.org.tr>