[Gelistirici] Pardus ile ilgili dosyalar icin dosya bicimleri

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
26 Oca 2011 Çar 19:16:06 EET

Merhaba,

Mesajı N kere okuyan ama M kelime anlamayanlar şuradaki [1] yöntemden
yararlanabilir. Geliştirici listesinde Fatih, Ozan ve Onur'un Kernel ve Xorg
muhabbetlerinden zerre anlamıyordum bu yöntemden önce, şimdiyse hiç bir
belge vs. okumadan, araştırma yapmadan anlayabiliyorum.

Yalnız bu yöntem herkeste işe yaramayabilir. Ama üzülmeyin bir alternatif
yöntem [2] daha var, bu biraz daha uzun zaman alıyor ve sıkıcı ama ben ne
yazdığını anlamıyorum denmesi üzerinde olumlu etkileri olduğuna yönelik
genel bir görüş var.

Konuyla ilgili olduğunu düşündüğüm Gökçen'in bile zor anladım demesi elbette
benim konuyu yeteri kadar açık anlatamadığımı gösterir ama bunu üç
geliştiricinin aynı şekilde, ilkinden sonrakilerinin hiç bir anlam
taşımamasına rağmen listede belirtmesini anlamıyorum. Tek mesajla
anlayamayacağımı ve ancak üç mesajda anlayacağımı mı yoksa aynı mesajı üç
kere okuyamayacağımı mı düşünüyorsunuz?

[1] http://tinyurl.com/anlamamaya-son1 (nsfw)
[2] http://tinyurl.com/anlamamaya-son2 (nsfw)