[Gelistirici] Alt paketlerin IsA etiketleri

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
26 Oca 2011 Çar 14:56:52 EET

Merhaba,

Source olarak hede uygulaması var. Bu uygulama alt paketlerden oluşuyor.

hede (uygulama)
hede-findik (kütüphane)
hede-fistik (başlık dosyaları)
hede-ceviz (belgeler)

hede'ye Source'da IsA verdiğimiz için Package'de vermeyeceğiz ama
diğerlerine tek tek IsA vermeliyiz, değil mi? Böyle mi? Eğer böyleyse 2011
deposunda bu kurala uymayan paketler olabilir, bunları listelemek için bir
betik / yöntem varsa paketçilerinin düzeltmesi için kolaylık olur.

Yoksa Source'de verilen IsA tüm alt paketleri de kapsadığı için böyle bir
şeye gerek yok mu?

Bir paketi alt paketlere ayırırken karşılaştım. Belki belgelerde [1]
geçiyordur ama hangi başlıkta olacağını kestiremediğim için bulamadım.

[1] http://developer.pardus.org.tr/guides/index.html