[Gelistirici] bugzilla'da yeni state eklenmesi

Koray Löker loker at pardus.org.tr
26 Oca 2011 Çar 10:21:34 EET

Selam,

Fatih dün haftalık olağan toplantıda bir öneri dile getirmişti, normalde her
hafta toplanıp kim ne işle ilgileniyorsa, diğerlerini bilgilendirmiş oluyor.
Bugzilla, Redmine gibi yerlerden takip edilebilecek şeylere artı olarak ofis
gereksinimi diyelim. Böylesi projeye yönelik öneriler dile geldiğinde listeye
aktarıyoruz diye düşünebiliriz. İlk defa bu tür bir şey konuşulduğu için ben
ilk olarak bunu yapmayı uygun gördüm, devamını da getireceğim değerli
geliştirici arkadaşlar...

Ehem, neyse, Fatih şunu önerdi, bugzilla'da yeni bir state eklesek de, mesela
2009 için bildirilen bir hata için o sürümde bir çözüm olmasa da, majör
güncelleme vb. sonucunda 2011 ile sorun ortadan kalkmışsa, hatayı kapatırken
"sonraki sürümde düzeltildi" işaretlesek. Böylece hem 2009'da hâlâ geçerli
olduğu hem de 2011'de öyle bir sorun olmadığı istatistiki olarak
hesaplanabilir bir veri olarak girse...

Elçiye zeval olmaz, ilgililerine haber olunur...

(Allahım ben gerçekten kısa yazarak anlatamıyorum)

--
Koray Löker
<--/ Özgürlük İçin... http://www.pardus.org.tr /-->