[Gelistirici] 2011/devel/system/base/baselayout - Fix usbmuxd group homedir and login parameter

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
20 Oca 2011 Per 12:20:25 EET

20 Ocak 2011 10:44 tarihinde Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr> yazdı:

> İnanç sürümden birkaç saat önce, baselayout'a sadece "fix" olduğunu belirten
> bir commit yapmayı açıklayabilir misin bana?
>
> Önemli bir nedeni olmadıkça commit yapılmasın, listeye sorulsun demiştim ya o
> mailimi görmedin, ya da bilerek göz ardı ediyorsun. Lütfen acilen yaptığın
> commitin nedenini açıkla yoksa, paketi derletmeyeceğim.

Maili gözden kaçırmışım kusura bakma. Sürüm öncesi paketlerimi gözden
geçireyim istedim sec. fix var mı ? , diğer dağıtımlarda önemli bir
değişiklik var mı diye. Daha sonra usbmuxd kullanıcısını eklerken
parametreleri yanlış verdiğimi gördüm. Ki zaten iphone/ipod
takıldığında bazen ilk aşamada görmeme gibi bir sorun vardı. O sorunun
sebebinin kullanıcı ve grubu yanlış eklemek olduğunu farkedince sürüme
yanlış girmesin diye düzelttim.