[Gelistirici] playground/ertugrul/4devel/gource - gource

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
20 Oca 2011 Per 09:50:43 EET

20 Ocak 2011 01:51 tarihinde Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com> yazdı:

> Bu uygulamayı ikili depolarda görmek çok güzel olur. Az önce şans eseri
> dikkatimi çekti [1] benim de. Şuradaki [2] örneklerin benzerleri Pardus
> paket depoları ve Uludağ deposu için de yapılabilirse harika olur. Böyle bir
> şey yapmaya imkanı olan var mı? Epey zaman ve işlem gücü gerektiriyor gibi
> ama çok güzel ve faydalı olurdu.

paketi renan'ın oyunalanından aldım.
2011 için bakamıyorum. müsait olan birisi alır bakabilirse nefis olur. hatta
renan izin verir ise üzerine de alabilir.
git için bir şeye gerek yok ancak subversion için biraz uğraşmak lazım.

--
Ertuğrul Erata

Pardus Devel. // http://ertugerata.mp/

##biraz tembelim. itiraf ediyorum##