[Gelistirici] qtpfsgui paketi hakkinda

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
19 Oca 2011 Çar 22:33:35 EET

Merhaba,

Bu paketle ilgilenmek isteyen var mı? Yavaştan 2011'e aktarmak için bir
şeyler yapmaya başladım. Biri almak isterse seve seve alabilir. Gönüllü
kimse çıkmazsa Katkıcı 2009 deposundaki paketi üzerime alacağım ve Mehmet'in
oyunalanındaki paketi oyunalanıma taşıyıp üzerinde çalışacağım:

http://lists.pardus.org.tr/paketler-commits/2011-January/117099.html
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/maidis/2011/multimedia/graphics/

sonra da düzgünce paketleyebilirsem 2011'e aktaracağım. Görebildiğim
durumları:

* Luminance HDR'nin Türkçe çevirisi eksik. Bunun için belki burayı takip
eden bir kullanıcı gönüllü olur, kullanıcıların daha kolay görebileceği bir
yerden de yardım isteyebilirim.

* Paketin ismi için diğer dağıtımlara baktım genel olarak luminance-hdr
kullanılıyordu, ben de bu ismi seçtim.

* Arch ve Gentoo'daki paketlerde dcraw bağımlılık olarak yazılmış ama
uygulama bunu kullanmıyor gibi. Yine de her ihtimale karşı sorayım. 2009 ve
Kurumsal 2'de bulunan bu paket 2011'e alınacak mı? dcraw yerine libraw'a
geçilmiş olabilir. Hızlıca paketledim ama fazla kurcalamadım, kütüphanelerle
ve lisanslarla ilgili bazı durumlar var bu pakette.

Şimdilik aklımdakiler bunlar.