[Gelistirici] Pardus 2011 takip sisteminde Xfce için yeni proje isteği

Semen Cirit scirit at pardus.org.tr
19 Oca 2011 Çar 13:37:04 EET

 On Wed, 19 Jan 2011 00:45:03 +0200, Mete Alpaslan <mete at pardus.org.tr>
 wrote:
> 18 Ocak 2011 Salı günü (saat 23:59:07) Gökmen Görgen şunları
> yazmıştı:

> Hupss, o zaman Semen'e mail atmam gerek sanırım ;)

 Tamamdır gerekli olan değişiklikleri yaptım,

 Distribution -> Desktop-> Xfce altında bu projeyi bulabilirsin seni bu
 projeye developer olarak atadım.

 Distribution projesi altında ana componentlerimiz bulunmakta, eğer KDE,
 Xfce, Perl, Python gibi büyük projelerle uğraşıyor isek, uygun olan
 componentin altına alt proje açabiliyoruz.

 Henüz tracker'ın kullanım döngüsü belgesini yazamadım, ihtiyaç
 duyuldukça gerekli olan uyarıları yapıyorum :)

 Task açma ile igili daha önce geliştirici listesine mail atmışmıydım
 tam olarak hatırlayamıyorum ama kısaca şöyle özetleyebiliriz :)

 1) Public olan projelerin issuelarını ingilizce olarak açıyoruz.
 2) Issue dediğimizde yapılacak olan bir işten bahsediyoruz. Yani issue
 başlığı "şu iş yapıla" şeklinde olması gerekiyor. Örneğin "armut" olarak
 iş açılması yanlış bir durum. "Armut sağdan başlanarak yenilecek" yada
 "Armut'un sağdan yenilmesi" şeklinde açılmalı ve description olarak.
 Armut'un sağdan nasıl yenildiği kısaca anlatılmalı :) neden armut
 bilmiyorum...
 3) Bir issue birden fazla issue barındırmamalı. (Tabi bununla
 yaptığımız en küçük şeyleri yazın demek istemiyorum, örneğin bir kaç
 farklı paket için aynı iş yapılacaksa ve bunlar aynı component altında
 ise tek bir issue açarak, açıklamasına ayrıntısını yazmanız yeterli
 olacaktır.)

 Kolay gelsin,

 Semen Cirit