[Gelistirici] 2011 - Öntanımlı uygulalamar

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
15 Oca 2011 Cmt 11:55:44 EET

13 Ocak 2011 Perşembe günü (saat 18:32:24) Gökçen Eraslan şunları yazmıştı:
> * DVD/VCD/Video dosyaları oynatıcı
>
> * Audio CD çalan uygulama
>
> * Ses dosyaları çalan uygulama (üsttekiyle birlikte tek uygulama da
> olabilir)

Gelen yorumlara bakarak, (buraya yazmamış olsalar da Ozan ve Onur'un da
yorumlarını değerlendirdim. Onur'un fikirleri bir hatada da vardı ama
bulamadım bir türlü numarasını):

DVD/VCD/Video uygulaması olarak yine SMplayer, Ses dosyaları için Clementine
ve AudioCD için de KSCD'yi uygun görüyorum.

Amarok->Clementine geçişi dolayısıyla YALI slide'larında ve sürüm notlarında
değişiklik yapmamız gerekecek.

Not: Web tarayıcı ile ilgili dediklerim de halen geçerli, sonuçta bazı
uygulamaların öntanımlı gelmiyor olması depodan silindiği anlamına gelmiyor.

--
Gökçen Eraslan