[Gelistirici] Smolt

Semen Cirit scirit at pardus.org.tr
14 Oca 2011 Cum 09:06:26 EET

 On Thu, 13 Jan 2011 00:23:25 +0200, Fethican Coşkuner
 <fethicanc at gmail.com> wrote:

>    Bir diğer konu ise smolt çıktılarından bugzillada yararlanıp
> yararlanamayacağımız. Hata giren kullanıcının temel sistem
> bilgileri ve ayrıntılı donanım bilgilerine tek adres üzerinden
> ulaşılabilir bu şekilde. Eğer işe yarar denirse ilgili hatalarda
> kullanıcıdan public smolt id istenmesi yeterli olacak.
>
>    İlk test takımı kurulduğunda Serbülent testçilerin donanımlarını
> smolt üzerinden takip ediyordu. Eğer işlerini görürse test
> takımının donanımları tekrar buradan takip edilebilir. Sanırım bir
> üstteki paragraf için olumlu görüş gelirse test takımının kullanması
> [...]

 Bildiğim kadarı ile smolt'un donanım bilgilerini göndermesi çok yeterli
 değil idi hem hata kayıtları hem de test takımı için. Smolt'u bu şekilde
 daha fazla bilgi alabilir hale getirirsek güzel olabilir. Ama tabi
 çeşitli log dosyalarının gönderilmesi gibi bir durum smolt'un
 amaçlarının dışına da çıkabilir bunu tama olarak bilemiyorum.

 Aslında bunlar bugzilla üzerinden karşılaşılan soruna göre alınabilse
 daha güzel olur ama buna daha zaman var sanırım :)