[Gelistirici] 2011 - Öntanımlı uygulalamar

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
13 Oca 2011 Per 19:59:34 EET

13 Ocak 2011 19:35 tarihinde Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr> yazdı:

> Evet öntanımlı gelecek, çok emek verdim ben o stile :P

Yakından takip ettiğini görüyorum zaten, ben de altı yaşından beri bu stili
bekliyordum :) Öntanımlı gelmesi harika olacak, 2011'in en önemli
özelliklerinden biri bile diyebilirim görünüm ve hissiyat açısından.
Sayesinde QT/KDE harici uygulamalar da KDE üzerinde güzel görünmeye başladı.

> oxygen-gtk'dan olduğuna emin misin? /usr/share/kde4/config/gtkrc'deki
> satırı
> commentleyip, öntanımlı stile geçince düzeliyor mu? Düzeliyorsa hata açsana
> bununla ilgili bir tane.

QtCurve başta olmak üzere diğer stillerde de biraz gecikme olabiliyor
efektler açık olduğunda ama denediklerim içinde hiçbirinde oxygen-gtk'deki
kadar değil.

Karşılaştığım Chromium'un Menüsündeki Düzenle'nin Kes, Kopyala, Yapıştır
gibi düğmelerinin renklenmemesi ve Inkscape'nin cetveli üzerinde iz kalması
sorunu vardı, ben bildirmeden halloldu bunlar, bu bahsettiğim de eğer genel
bir durumsa çözülür diye bildirmedim geliştiricisine. Yeni bir proje
sanırım, ileride performans konusuna bakabilirler.