[Gelistirici] 2011/devel/desktop/kde/addon/plasmoid-adjustable-clock - Build for 2011

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
13 Oca 2011 Per 13:29:59 EET

Perşembe 13 Ocak 2011 günü (saat 09:20:09) Çağlar Kilimci şunları yazmıştı:
> Added:
>    2011/devel/desktop/kde/addon/plasmoid-adjustable-clock/
>       - copied from r110201,
> 2009/stable/desktop/kde/addon/plasmoid-adjustable-clock/ Modified:
>    2011/devel/desktop/kde/addon/plasmoid-adjustable-clock/pspec.xml
> Log:
> Build for 2011

Paketleri depoya alırken daha dikkatli davranalım:

* Plasmoid paketlerini artık plasma-applet-X isimlendirmesiyle 2011'e
alıyoruz. Aynı dizindeki plasma-applet-yawp'a bakabilirsin.

* KDE paketleri için kde4 actionsapi modülünü kullanıyoruz.

* /usr/kde/4 prefixi kullanılmıyor artık, pspec.xml'deki Files pathleri de
düzeltilmeli.

* Bu paket bu haliyle çalışmayacaktır, KDE artık /usr/kde/4 altına kurulmadığı
için. Paketleri depoya alırken yapmanız gereken ilk şey paketleri denemektir,
çalışmayan paketleri depoya almayalım.

* "Şimdilik böyle commit ettim, az sonra düzelteceğim" diyorsanız, paketlerde
release artırmayın. Varolan paketler için release artırılmadıysa farm paketi
derletmez, örnek için bkz. Ozan'ın kernel paketindeki çalışmaları. Yeni
paketlerdeyse böyle bir şey yapılmaz zira, farm paketi görür görmez derler, o
yüzden hele yeni paket alırken lütfen *hazır* olan paketleri depoya alın.

* Özetle paketleri depoya almak sadece svn cp ile yapılsaydı, tek komutla tüm
2011 deposunu hazır ederdik. Lütfen daha dikkatli olalım.

--
Gökçen Eraslan