[Gelistirici] Kullanıcı dizinleri

Serdar Dalgic serdar at pardus.org.tr
12 Oca 2011 Çar 11:35:43 EET

On Wed, 12 Jan 2011 10:39:41 +0200
"H. İbrahim Güngör" <ibrahim at pardus.org.tr> wrote:

> Selam

> Hata kaydındaki tespite +1. Müzik/Video/Fotoğraf belge sınıfına girmiyor
> bence. Ayrı tutulması taraftarıyım.

İlk bakışta Müzik/Video/Fotoğraf diye ayrı klasörlerin olması gereksiz
kalabalık gibi gözükse de, kullandıkça rahatlığına alışıyor insan.
Normal kullanıcıların en çok kullandıkları klasörlerden bu üçü,
Belgelerim altında olmasındansa ayrı olarak home dizininde tutulması
bana da kullanışlı geliyor, destekliyorum.

--
Serdar Dalgic <serdar at pardus.org.tr>