[Gelistirici] Kullanıcı dizinleri

Fethican Coşkuner fethicanc at gmail.com
12 Oca 2011 Çar 11:04:44 EET

On Wed, 12 Jan 2011 10:45:54 +0200
Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr> wrote:

> 12 Ocak 2011 Çarşamba günü (saat 10:35:21) Koray Löker şunları
> yazmıştı:

> Renan'ın da bir "Sidebar'da sadece Belgeler'i gösterelim, zaten diğer
> her şey onun altında" önerisi vardı. Bilemiyorum, benim için çok fark
> etmez, ben şahsen Ev dizininin daha sade olmasını tercih ederim, yani
> şimdiki duruma +1.

   Bu dizinlerin hızlı erişime uygun olması için sidebar'da kalmaya
devam etmesi ve zaten buradan rahatlıkla erişilebildikleri için
belgelerim dizini içinde barınmaya devam etmeleri taraftarıyım. Home
dizini içinde klasör fazlalığı çok hoşuma gitmiyor açıkçası. O yüzden
şimdiki duruma benden de +1.

---
Fethican