[Gelistirici] Kullanıcı dizinleri

Koray Löker loker at pardus.org.tr
12 Oca 2011 Çar 10:35:21 EET

12 Ocak 2011 Çarşamba günü (saat 10:26:27) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> Selamlar,
>
> Videolarım, Resimlerim, vs dizinlerinin doğrudan ev dizininde olup olmaması
> konusunda ne düşünüyorsunuz? Bu konuda açılmış bir hata var[1]. Şu anki
> hali bana kullanışlı gelmişti. Değiştirilecekse sürümden önce
> değiştirmemiz gerekiyor.

Mantıklı aslında... Eskiden daha belge odaklı olunduğu için ilk alışkanlık
buydu ama, ben sidebar'da ayrı ayrı olduklarında çok daha rahat kullanıyorum,
dolayısıyla hepsine daha doğrudan erişimin de kullanışlı olacağını tahmin
ediyorum.

--
Koray Löker
<--/ Özgürlük İçin... http://www.pardus.org.tr /-->