[Gelistirici] Xfce4.8

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
11 Oca 2011 Sal 23:30:39 EET

2010/11/4 Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>

> Buna cevap vermeyi unutmuşum. Evet aynen bu şekilde yapmaya karar verdim.
> devel - test - stable depo üçlüsü çok güzel oldu.

Xfce'nin son durumu hakkında bilgi vereyim. Xfce temel paketlerinin büyük
çoğunluğu Fatih Arslan tarafından birer ACK aldı, ikinci ACK'lerini bileşen
sorumlusundan bekliyor.

Bu arada Mete Bilgin, doğrudan Xfce'nin 4.8 sürümünü sokma düşüncesinde
ısrarlı. Diğer dağıtımlar paketlemeye başladı fakat Ubuntu'da Natty
sürümüyle Xfce 4.8 geliyor, Archlinux'ta da hala öntanımlı sürüm 4.6. Ben de
önce stable'a 4.6 sürümünü alıp, 4.8'i test deposuna aktarmakta ısrarlıyım.

Uzlaşamadık, yardımcı olun :P

--
gkmngrgn ~ http://gokmengorgen.net