[Gelistirici] Kurumsal2'de MySQL hatası

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
11 Oca 2011 Sal 22:32:02 EET

Merhabalar,

Bugün kurumsal2 yüklü bir sunucuda MySQL güncellemesi yaptım ve MySQL
kullanan neredeyse tüm uygulamalar çalışmaz hale gelmişti. Konfigürasyonun
değişmesi nedeniyle beklenen bir şeydi; ama apache ve mysql konfigürasyonunu
düzeltip servisleri yeniden başlattığımda, libmysqlclient paylaşımlı
kitaplıkla ilgili bir hata nedeniyle sıkıntı çektim. Sorunu mysql paketini
yeni baştan derleyip kurarak çözdüm.

İşin kötü tarafı, hata çıktısını almayı unuttum. Eğer Kurumsal2 yüklü bir
sisteminiz varsa, güncel mysql'i kurup revdep-rebuild çıktısını kontrol eder
misiniz? Herhangi bir ilgili çıktı alabiliyor musunuz?

--
gkmngrgn ~ http://gokmengorgen.net