[Gelistirici] mlocate

Mehmet Emre Atasever memre at pardus.org.tr
10 Oca 2011 Pzt 10:20:42 EET

On Mon, 10 Jan 2011 09:32:58 +0200
Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr> wrote:

> 10 Ocak 2011 Pazartesi günü (saat 09:28:54) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> yazmıştı:

> Plug & play yapacaksak, kullanıcının paketi kurması yeterli olmalı. Paketin
> sahibi olarak gece 3'te çalışmaya ayarlı bir görev benim bile işimi görmüyor.

Bence de, gece bilgisayarını açık bırakan çok kişi olacağını sanmıyorum.

> Paketi çok isteyen Löker'e "git cronjob" yaz demek de anlamsız geliyor.
> Beklenen durum, cron.daily içindeki betiklerin günde en az bir kere çalışması,
> ancak öyle değil.

Aslında kullanıcıya "ara sıra updatedb yap, güncelle" desek de olabilir ama ille cronjob yazılacaksa, kullanıcının bilgisayarını hangi saat dilimlerinde açacağını bil(e)mediğimiz için 6 saatte 1 uygun bence de.

Ayrıca Fatih'in dediği gibi, locate kullanan kaldı mı yaw? :) Ben şahsen 2-3 yıldır hiç kullandığımı hatırlamıyorum :)

--
~ @memre. <Mehmet Emre Atasever>
__EOM