[Gelistirici] mlocate

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
10 Oca 2011 Pzt 09:32:58 EET

10 Ocak 2011 Pazartesi günü (saat 09:28:54) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> locate'i kullanan da yok o kadar :)

Plug & play yapacaksak, kullanıcının paketi kurması yeterli olmalı. Paketin
sahibi olarak gece 3'te çalışmaya ayarlı bir görev benim bile işimi görmüyor.

Paketi çok isteyen Löker'e "git cronjob" yaz demek de anlamsız geliyor.
Beklenen durum, cron.daily içindeki betiklerin günde en az bir kere çalışması,
ancak öyle değil.