[Gelistirici] Yakuake davranış değişikliği

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
7 Oca 2011 Cum 14:56:42 EET

Merhaba,

2011 ve Kurumsal 2'deki yakuake'de davranış değişikliğine giderek, F12'ye basıldığında aşağı doğru
açılma efektini kapattım. Yani animasyon hızını 0 ms'e çektim. Çünkü düşük konfigürasyonlu, sorunlu
ekran sürücülü bir çok kurulumda bu aşağı doğru inme animasyonu çok kötü çalışıp çok yavaş gerçekleştiğinden
hem kullanım kolaylığı hem estetik açısından kötü duruyordu.

2011'i commit ettim, Kurumsal 2'yi de edeceğim.

İsteyenler ayarlardan animasyonun hızını değiştirebilir.

İyi çalışmalar.

---
Ozan Çağlayan
TUBITAK/UEKAE - Pardus Linux