[Gelistirici] Ciddi sorunlar, sesli düşünceler

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
6 Oca 2011 Per 00:10:51 EET

06 Ocak 2011 Perşembe günü (saat 00:02:06) İşbaran Akçayır şunları yazmıştı:

> Pardus deposundaki paketlerin de bazıları enkaz durumunda, onlar da geçsin
> mi diycez :D Anlamadığım ordaki
> paketlerle burdakileri review eden de aynı, süreç de aynı .. çeviri, binary
> zart zurt gibi problemi olmayan paket pardus deposundakiyle aynı kalitede
> olmalı aslında.

Pardus deposundaki paketlerin review'dan geçip geçmemesi kararını paketçisine
bırakma taraftarıyım ben, hakikaten "bayağı bi değişiklik yaptım, birileri
gözden geçirse iyi olur" diyorsa paketçi, pardus 2009 deposundaki paketi de
review'a soksun bence.

Contrib'dekiler ise kesinlikle review'a alınmalı, nispeten daha az ilgi gören
paketler oldukları için gözden kaçan tarafların olma olasılığı daha yüksek.

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux