[Gelistirici] Ciddi sorunlar, sesli düşünceler

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
5 Oca 2011 Çar 23:47:45 EET

05 Ocak 2011 Çarşamba günü (saat 11:28:33) İşbaran Akçayır şunları yazmıştı:

> Daha önce depoda olan paketleri de review'e sokmam gerekmişti ogdi gdal vs.
> gibi aklımda o yüzden öyle kalmış

ogdi'nin de gdal'ın da contrib'den geldiğini sanıyordum ben, gerçi o
paketlerin review edilmesi de iyi oldu :)

> contrib'den de geçişti zorunluluk olmasın o zaman, zaten contrib'e girerken
> review den geçiyor

contrib'deki paketlerin bazıları hakikaten enkaz durumunda, review'dan geçmeye
devam etsin bence.

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux