[Gelistirici] sieve betiği değiştirme

Erdem Bayer ebayer at pardus.org.tr
5 Oca 2011 Çar 12:58:54 EET

Selamlar

Kmail kullanmayı bıraktıktan sonra sunucu üzerinde tuttuğum sieve
filtrelerini değiştirmek için bir yol bulamamıştım, şimdi şunu gördüm,
belki başkasının da işine yarar diye buraya da yazayım dedim.

http://sourceforge.net/projects/gatorsieve/

Komut satırından çalıştırabileceğiniz bir jar dosyası bu aşağıdaki
şekilde kullanabilirsiniz.

$ java -jar ManageSieveCLI.jar -S mail.pardus.org.tr -P ŞİFRE -U ebayer
-l
folders <=ACTIVE
$ java -jar ManageSieveCLI.jar -S mail.pardus.org.tr -P ŞİFRE -U ebayer
-g folders > folders.sieve
$ java -jar ManageSieveCLI.jar -S mail.pardus.org.tr -P ŞİFRE -U ebayer
-p folders.sieve folders

Saygılarımla
Erdem Bayer