[Gelistirici] 2011 için ayrı bir depo açma ihtiyacı

Fatih Arslan farslan at pardus.org.tr
4 Oca 2011 Sal 15:01:51 EET

Merhaba,

Şu an review sürecinde olan Xchat uygulamasının Türkçe çevirisi mevcut değil.
Önceden Contrib'de olduğu için pek bir şey söylenmiyordu. Fakat 2011 deposuna
gireceği için nasıl davranmamız gerektiğini belirlememiz gerekiyor.

1232 küsür metin çevirilmemiş bu paketin, yarın bir gün bununla ilgili bir hata
kaydı açıldığında, hepsini çeviremeyeceğim şimdiden belli. Paketten mahrum
kalmalarını istemiyorum, ama diğer yandan elimizden geldiğince Türkçe olması
yönünde bir hedefimiz var (ben de onların İngilizce bir XChat ile
karşılaşmalarını istemiyoru şahsen)

Acaba bir "unsupported" tarzında bir depo açsak mı ? Sadece bu uygulama değil,
bunun gibi onlarca paket vardır muhtemelen. Hem böylelikle ana depo sağlıklı bir
şekilde işler. Ayrıca bu depoya Dropbox gibi uygulamalar da koyabiliriz
(lisansın el verdiği sürede), ya da mesela Chromium-dev gibi Chromium'un devel
kanalını kullanan bir paket olabilir. Bunlar sadec birer örnek,
genişletilebilinir de.

Bu konudaki fikri olan ?

--
Fatih Arslan