[Gelistirici] 2009 paket sahiplikleri

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
4 Oca 2011 Sal 01:50:35 EET

On Tue, 4 Jan 2011 00:05:48 +0200
Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> wrote:

>  Bir sürü paketin Description tagı olmadığı için svn e
> değişiklikleri bir seferde yollayamıyorum. Paketleri tek tek
> yolluyorum, description lar düzelince de kalanını yollayacağım.

 Description ları diğer sürümlerden araklayarak paketlere aktardım,
yaklaşık 800 paketten 53 tanesine Description bulamadım (bazıları
python gibi isim değişikliğine gitmiş, uğraşmadım), onları summary den
kopyalayarak yaptım (lazım olursa ayıklayan bir betik yazmak bayağı
kolay)

 Tüm değişiklikler tamamlanmıştır, paketlerinizde bir sorun olup
olmadığına bakarsanız iyi olur. Gürültü için kusura bakmayın.