[Gelistirici] MonoDevelop eksikleri

Gökmen Göksel gokmen at pardus.org.tr
3 Oca 2011 Pzt 16:42:12 EET

Selamlar,
MonoDevelop ve gerekli araçlar için (zorunlu değiller ama önemliler) mono-
tools paketini yaptım [1] Derleme zamanı ve çalışma zamanı bağımlılıkları için
aşağıdaki paketlerin 2011'e eklenmesi gerekiyor, Burak review'a alabilir misin
?

mono-tools
 \--> gnome-desktop-sharp
       \--> libgnomeprint *
 			    \--> libgnomeprintui *
				       \--> libgnomecups *

* paketler senin üzerinde, benim playgroundumda çalışır durumda olanları var,
zaten çok büyük bir eksiklikleri de yoktu ;)

Sen review'a aldıktan sonra bende mono-tools, gnome-desktop-sharp ve
monodevelop için review talebinde bulunacağım.

[1] http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/gokmen/dotnet/mono-tools/

--
Gökmen Göksel