[Gelistirici] mit-kerberos paketi check hatası

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
3 Oca 2011 Pzt 09:30:12 EET

On Monday 03 January 2011 08:46:51 Erdem Bayer wrote:

> Aynı durum biz de geçerli, biz de "testlerin yanlış olduğunu biliyoruz,
> ancak bu yanlış olduğunu bildiğimiz checkleri kaldırmaya üşeniyoruz,
> dolayısı ile sadece farmda çalışmasını engelliyoruz" diyoruz. Biz de ana
> gelişticilerden daha iyi durumda değiliz.

Anlaşamadığımız nokta şu: "make check" paket bakıcısının işini kolaylaştıran
bir evre. Mesela ben mesa paketine bunu yazarak farklı ekran kartına sahip
makinelerde hızlıca test yapabilirim; ama farmda bırakın çalışan bir X
sunucusunu ekran kartı dahi bulunmak zorunda değil. Bu evrenin farm'da
çalışmasının bir anlamı yok. Farm, milyonlarca sistem örneğinden sadece
birisi.