[Gelistirici] Xulrunner 2.0, nsEmbedAPI.h is missing

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
2 Oca 2011 Paz 15:53:09 EET

02 Ocak 2011 Pazar günü (saat 14:59:09) Gökmen Görgen şunları yazmıştı:

> Yanlış hatırlıyor olabilirim ama ben bu konuyu IRC'de konuşmuştum.
> mono-tools'un webkit-sharp desteği de olması lazım, gluezilla'ya ihtiyaç
> duymamak için.

Ben de onu dicektim, webkit-sharp ile takılabiliyorsa, gluezilla gibi 1
senedir commit almayan, ve xulrunner-2'den habersiz olan bir kitaplığa bağımlı
olmasa daha güzel olur. Zira xulrunner-1.9'u ayrı paketlemek çok külfetli bir
iş, güvenlik açıkları filan da cabası. monotools'u gluezilla'sız
derleyebiliyorsan öyle yap bence.

--
Gökçen Eraslan