[Gelistirici] 2009-2011 geçişindeki dosya çakışmaları

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
24 Şub 2011 Per 18:04:45 EET

Perşembe 24 Şubat 2011 günü (saat 15:34:05) Gökçen Eraslan şunları yazmıştı:
> 2009.2 yüklü güncel bir makineden 32bit 2011 testing deposuna geçiş
> yapmaya  çalıştığımda aşağıdaki paketlerle ilgili çakışma uyarıları
> geliyor, paket sahipleri ilgilenebilir mi? Muhtemelen bölünün paketlere
> Replaces/Conflicts yazılmadığından dolayı veriliyor:

Böyle dedim de, burda garip bir durum var. Ben strigi paketini release 12'de,
bölerek almışım 2011 deposuna. Şimdi strigi'den yeni çıkmaya başlayan strigi-
common ve strigi-libs paketlerine Conflicts releaseTo="11" yazmam gerekiyor
doğal olarak. Fakat, daha sonra 2009'daki strigi paketine Fedora'dan bir yama
alıp, release'ini de 12'ye çekmişim.

Şimdi, 2011'deki strigi paketi release 15'te, o zaman releaseTo="14" mü
yazayım, bilemedim. Yoksa, upgrade sırasından zaten conflict'ler önemsenmiyor
(önceki mailde yazdıklarım da hata değil uyarıydı zira) deyip hiç conflicts
yazmasak mı? releaseTo="14" dersem bu seferde halihazırda 2011 kullanan
kullanıcılar için sorun yaratabilir mi?

--
Gökçen Eraslan