[Gelistirici] gelistirici adaylari hakkinda

Semen Cirit scirit at pardus.org.tr
24 Şub 2011 Per 14:30:07 EET

 On Sun, 20 Feb 2011 19:47:58 +0200, Semen Cirit <scirit at pardus.org.tr>
 wrote:

> Bu benim de desteklediğim bir şey, sürümler nedeni ile fırsat
> bulamamıştım ilgileneceğim.

 Selamlar,

 Bugzilla'da bu durum şu şekilde çözülebiliyor, bugzilla'da üye olan tüm
 kullanıcılara Package Review ürününü readonly hale getirebiliyorum.
 Fakat bunu yaptığımda kullanıcı editbugs grubunda olmasa bile Package
 Review ürününe hata girebilir hale geliyor.

 Bu durumda herhangi bir kullanıcıdan gelecek olan yanlış atanmış
 raporu, ya ilgili ürüne atayarak ya da wontfix işaretleyerek vb.
 (kısacası klasik buzilla döngüsü durumu) sorunu gidereceğiz.

 İtirazı olan yok ise izinleri bu şekilde değiştireceğim.

 Kolay gelsin,

--
 Semen Cirit

 TUBITAK/BILGEM - Pardus GNU/Linux