[Gelistirici] corporate2/devel/hardware/printer/cups - Fix locale aware character conversion.

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
22 Şub 2011 Sal 21:46:06 EET

On 22.02.2011 21:34, Fatih Aşıcı wrote:

> Ekteki yamayı dener misin bir de? Upstream bu şekilde kabul edebilir
> eğer işe yararsa.
>
> Ben bir türlü Türkçe arayüze ulaşamadım. O yüzden işe yarayıp
> yaramadığını anlayamıyorum.

Türkçe arayüz diye bir şey yok zaten. Hata Chrome veya Firefox'ta dil
tercihlerinde Türkçe'yi birinci sıraya çıkarınca normal arayüzde
tekrarlanıyor.

Bu arada upstream senin yamanı kabul edebilir, böyle düzeltilmesi
gerektiğini söyledi zira:

"While your suggested patch is not safe for a library, we can simply
provide our own toupper/tolower implementation like we do for some of
the other problematic ctype macros."

--
Pardus Linux
http://www.pardus.org.tr/eng