[Gelistirici] 2011/testing/network/chat/pidgin - Merge from devel/network/chat/pidgin

H. İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
20 Şub 2011 Paz 18:00:00 EET

On Sat, 19 Feb 2011 16:30:11 +0200
Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> wrote:

>  Hedefi "../icons/hicolor/48x48/apps/pidgin.png" şeklinde relative olsa
>  daha iyi olur. Bu arada bu bağlantıya neden ihtiyaç var?

Maili okudum ama yanıt vermeyi unutmuşum :( Özel bir sebebi yoktu aslında,
pidgin simgelerinin bir kısmını hicolor altına bir kısmını da pixmaps altına
atıyor. Logonun da pixmaps te bir symlink inin olmasının zararı olmayacağını
düşündüm. Sebebi bu :)

Symlink i düzeltiyorum birazdan.

--
H. İbrahim Güngör <ibrahim at pardus.org.tr>