[Gelistirici] gelistirici adaylari hakkinda

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
17 Şub 2011 Per 01:01:16 EET

17 Şubat 2011 Perşembe günü (saat 00:19:35) Necdet Yücel şunları yazmıştı:
> Selamlar,

Merhaba;

> Geliştirici adayı arkadaşlardan Junior Job olarak işaretlenmiş bir
> hatayı çözmesini bekliyoruz. Bu hataların bazıları paket yapımı ile
> ilgili. Bu arkadaşlar geliştirici olmadıklarından review süreci ile
> ilgili hataları göremiyorlar. Bu süreç aslında oldukça bilgilendirici
> bir süreç.

Katılıyorum.

> Diyeceğim o ki; geliştirici adaylarının review sürecini en azından
> salt-okunur takip etmelerini sağlayabilirsek iyi diye düşünüyorum.

Benim de desteklediğim bir şey. Bildiğim kadarıyla açıklama yapayım, daha
sonra Semen detaylı bilgi verecektir.

Bugzilla'da kullanıcı grupları var, o gruplara çeşitli özellikler
verebiliyorsunuz. Semen bunun üzerine bayağı bir uğraşmıştı, belki gözünden
kaçanlar da olabilir; ama en son belli hataları sadece bir grubun
görüp/yazıp/değiştirip, diğerlerinin read-only görebileceği bir yapıya
ulaşamamıştık. Herkesin yazma hakkı olmasın diye de son çözüm olarak böyle bir
kararı almıştık.

Bu hali benim de içime sinmiyor, Necdet Hoca'nın bahsettiği nedenlerden ötürü.
Kurumsal2 de çıktığına göre bugzilla'da bunun oluru nedir üzerine bakabiliriz
diye düşünüyorum. Semen'in de uygun olduğu bir ara bakılabilir mesela.

> İyi çalışmalar diliyorum.

İyi çalışmalar.

--
- Serdar Dalgic