[Gelistirici] daq x86_64 derleme problemi

Erdem Bayer ebayer at pardus.org.tr
14 Şub 2011 Pzt 13:25:25 EET

Selamlar

Paz, 2011-02-13 tarihinde 23:26 +0200 saatinde, Ozan Çağlayan yazdı:
> Paketleri güncelleyebilirsin ama ters bağımlılığı mutlaka vardır C2'de.
> C2'de bölmeyip, 2011'de böl istersen.

Hmm, Ozan ve Onur haklıymış, iptables 1.4.10 ile artık libipq'yu -fPIC
ile derlemeye gerek kalmıyormuş, dolayısı ile boşu boşuna yordum
herkesi.

O zaman tüm depolarda iptables, libnetfilter_conntrack, conntrack-tools
paketlerinin sürümlerini güncelliyorum, paketlerde yapısal bir
değişikliğe gitmiyorum, herkes için  uygunsa bugün commit edeyim?

Saygılarımla
Erdem Bayer