[Gelistirici] Disk Boyutu ve Performans

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
14 Şub 2011 Pzt 10:15:05 EET

2011/2/14 Mete Alpaslan <mete at pardus.org.tr>

> 13 Şubat 2011 Pazar günü (saat 16:33:44) Eren Türkay şunları yazmıştı:
>
> YALI bölümlendirme işlemlerinde yeni backend ile beraber silindir tabanlı
> işlem yapmıyor[1].
>
> [1] yali/storage/formats/disklabel.py :285
>
> --
> Mete ALPASLAN

Mete Hocam,

YALI bunu hakkiyla yapabiliyorsa sahane olur. SSD'ye kurarken Windows 7 ile
bile 1. partition duzgun align ediliyor, ancak sonrakiler hak getire, hele
extended partition ve icindekiler tam duman olmaya aday.

YALI yapabiliyorsa NTFS partition'larimi da onunla yaratayim bari :)  Iki
gundur helak oldum alignment yapicam diye.

--
Emre