[Gelistirici] python binding isimlendirmesi Re: 2011/devel/programming/language/python/python-pyatspi - python-pyatspi is ready

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
11 Şub 2011 Cum 10:20:21 EET

On Friday 11 February 2011 09:58:44 Serdar Dalgic wrote:
> [...]

Belgeye göre python-at-spi2-core olması lazım sanki.

> Bu konuda bir şey yapacak mıyız? İbrahim dışında kimseden ses
> çıkmayınca bir daha pingliyyim dedim.

Sürüm çıktıktan sonra halihazırda depoya girmiş paketler üzerinde mümkün
olduğunca isim değişikliği yapmayalım. Bunlar 2012 kaldı artık. Paketin içine
unutmamak için not düşülebilir.

Yeni giren paketlerde isim değişikliklerine dikkat edelim tabi.

> Bunların dışında da summary ve description'ın içinde binding geçmese de
> binding olan paketler var, python-pycrypto gibi.

Neyin binding'i bu?