[Gelistirici] urgent listesindeki paketler

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
10 Şub 2011 Per 12:08:51 EET

2011/2/10 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> Selamlar,

Selam,

Merge edilmeyen paketlerin sahipleri niye merge etmediklerini bir yere
> yazarlarsa iyi olur. Zira bu paketlere - aylar önce bildirdiğimiz şekilde -
> herhangi bir geliştirici müdahele edebilir. Hatta bu paketleri üzerine de
> alabilir. Eğer hiç ilgi görmeyen paketler olursa bunları da bakıcısız
> olarak
> işaretleyeceğiz.

freeradius'u İbrahim corporate2 ye almıştı, aynı şekilde 2011'e alması ve
paketi üstüne alması uygun olur eğer ona da uyarsa.
dirmngr için libksba paketini bekliyorum Meltem'in paket. ( dirmngr'in
libksba bağımlılığı olduğunu yeni gördüm urgent listesine eklenmemiş libksba
)
kvpnc'yi alıyorum