[Gelistirici] Canlı ortamlar LABEL değişikliği

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
9 Şub 2011 Çar 14:59:47 EET

On Wednesday 09 February 2011 14:53:25 Onur Küçük wrote:
>  Merhaba,
>
>  Şu anda sistemlerimizde canlı ortamlarda intiramfs LABEL=PardusLiveImage
> arıyor ve ilk bulduğu sistemi bağlayıp kullanmaya başlıyor. Normal
> kullandığımız sistemlerde sorun yok, ancak vfat vb. dosya sistemi
> kullanılmak istendiğinde 11 karakter limitini aştığı için çalışmıyor. Bunu
> değiştirmek için initramfs aç, değiştir vs. uğraşmak gerekiyor.
>
>  Bu sorunu yaşamamak için LABEL=PardusLive yapmayı düşünüyorum, pardusman
> initramfs (ve lazımsa gfxtheme) içinde bu değişikliği yapacağım. İtiraz,
> başka öneri vs. var mıdır ?

> [...]

Buna daha dinamik bir değer veremez miyiz? Şu senaryoda sorun yaşıyorum. USB
çubuğumda bölümleme tablosu oluşturup bir bölüme kurulan imajı, diğerine ise
çalışan imajı yazıyorum. Kullandığım özel bir MBR ile de (testdisk MBR)
istediğim zaman istediğim imajdan başlatmak istiyorum. Tüm imajlarda LABEL
aynı olduğu için kurulanı başlattığım halde çalışan imajdan boot edebiliyor.

Bir şekilde pardusman LABEL'a dinamik bir değer verse ve bu değeri
initramfs.conf'a yazsa olmaz mı?